מדריך בחירת כסא מנהלים למשרד

מדריך בחירת כסא מנהלים למשרד:

כיסא מנהלים הוא כיסא המשמש למספר מטרות.

הראשונה שבהם, נגזרת מהיותו קודם כל כיסא המיועד לישיבה ממושכת וארוכה, מומלץ מאוד לבחור בכיסא נוח שיאפשר לבעליו לבלות בישיבה עליו פרקי זמן נכבדים מיום העבודה שלו.

באותו הקשר, חשובה גם הארגונומיות של הכיסא, ולכן מומלץ לבחור בכיסא המספק תמיכה טובה לגב ולעמוד השדרה של היושב עליו.

כיסא מנהלים מוצלח יאפשר התאמה מבחינת גובה המושב, זוויות המשענת ומיקום הידיות, במידה והן קיימות בדגם.

מטרה שנייה לה משמש כיסא המנהלים היא יצירת רושם על עובדים, על שותפים עסקיים ולקוחות פוטנציאלים.

לשם כך, מומלץ לבחור רהיטים למשרד בעלי עיצוב יוקרתי המרופדים בבד או בעור איכותיים ומקרינים תחושת כוח, סמכותיות ועוצמה של היושב עליו.

חשוב להתאים את גודלו של כיסא המנהלים הן לחלל המשרד (גם כיסא גדול מדי בחלל משרד קטן אינו מומלץ) והן ליושב עליו (אדם קטן מימדים למשל, צריך לבחור בכיסא מותאם, שלא יקטין אותו עוד יותר) דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא התאמת הכיסא לעיצובו הכללי של המשרד, כך שהתוצאה שתתקבל תהיה מרשימה והרמונית.

השאר תגובה

מדריכי הוידאו שלנו

אתרים שותפים