מדריך לניקוי בקיטור או שטיפה בלחץ מים

 תהליכי ניקוי בקיטור ושטיפה בלחץ מים גבוה הולכים ותופסים תאוצה כאשר יותר ויותר אנשים מבינים את יתרונות השימוש בתהליכי ניקוי אלו, יעילות הניקיון הגבוהה המתקבלת הולידה מגוון רחב של מיתוסים הקשורים לכללי עשה ואל תעשה בתהליכי הניקוי הללו, במדריך המצורף תוכלו למצוא את כל הידע לו אתם זקוקים עבור ניקוי בקיטור או שטיפה בלחץ מים גבוה אפקטיביים.

ניקוי בקיטור מסיר ביעילות לכלוכים קשים שאינם ניתנים להסרה באמצעים כימיים או מכאניים אחרים, ניקוי בקיטור מתבצע בעזרת ציוד ייעודי מיוחד, הציוד נחלק לציוד לניקוי ביתי ולניקוי תעשייתי כשהראשון הוא בהתאמה פועל על הספקים נמוכים יותר.
ניקוי בקיטור הוא למעשה ניקוי הרותם את האנרגיה האצורה באדי מים חמים לשם הסרת לכלוך.

תכונות הקיטור מחייבות שמירה על כללי בטיחות בסיסיים הכוללים עבודה עם כפפות וחבישה של משקפי מגן, אמצעי בטיחות אלו חיוניים במקרה של שימוש לא נכון בציוד הניקוי או כשל בתפקודו.

בדומה לניקוי בקיטור כך גם ניקוי במים בלחץ גבוה, מהירות פגיעת המים בלכלוך מסייעת בהסרתו, ראוי לציין שהלחצים בהם מדובר הם לחצים גבוהים מאוד, לחצים של למעלה ממאה בר.
תהליכי ניקוי בקיטור וניקוי בלחץ מים גבוה הינם תהליכים ידידותיים לסביבה, השימוש במים על מצברי צבירתם השונים אינו גורם לנזק העשוי להיגרם כתוצאה משימוש בחומרים כימיים.