מדריך לבחירת ריהוט משרדי

מדריך לבחירת ריהוט משרדי

הקשר בין סביבת העבודה לבין השגת יעדים עסקיים הוכח במחקרים רבים. סביבת העבודה מושפעת מגורמים שונים, ואחד העיקריים בהם הוא עיצוב חלל העבודה.

לכל פרט בחלל העבודה, החל מסוג הריהוט וכלה במיקום העציצים, נודעת חשיבות רבה. כיצד יש לעצב את סביבת העבודה ועל מה חשוב להקפיד?

ראשית, יש לבחור בקפידה את פריטי הריהוט: שולחנות משרדיים, כסאות משרדיים, יחידות אחסון וכדו’, צריכים להיות פונקציונאליים מחד ואסתטיים מאידך.

חשוב להקדיש מחשבה לשאלות כמו -האם עובדים זוטרים ובכירים משתמשים בפריטי ריהוט זהים? כיום מקומות רבים בוחרים לנהוג כך על מנת למתן את ההשפעות השליליות של ההיררכיה.

שנית, חשוב להקפיד על בטיחות.

הקפידו לבדוק בטרם הקנייה שהפריטים אותם אתם מעוניינים לרכוש עומדים בדרישות תקן.

לצד הבטיחות, הקדישו מחשבה גם לנוחות לאורך זמן- כיסאות אורטופדיים, למשל, אמנם יקרים יותר אך גם נוחים יותר ועל כן מאפשרים עבודה במלוא התפוקה למשך שעות ארוכות.

בנוסף, יש להקפיד שהריהוט יתאים לאופי הפעילות בסביבת העבודה: יש להתאים את הכיסאות לגובה השולחן כמו גם לגובה העובד היושב עליהם.

בעניין זה חשוב להיוועץ במומחים לארגונומיה.

ולבסוף, הקפידו לשלב פריטי נוחות המאפשרים הפוגה קלה: חפצי נוי, תמונות, מדרגות להשענת כפות הרגלים- כל אלו יוצרים את ההבדל בין סביבת עבודה שוחקת לסביבת עבודה נעימה ומזמינה.

השאר תגובה

מדריכי הוידאו שלנו

אתרים שותפים