מדריך דיוור ישיר

מדריך דיוור ישיר

בשנים האחרונות התרגלנו לכך שאנחנו מקבלים דיוור ישיר במיילים.

כל אחד מאיתנו מקבל, לפחות, פעם אחת ביום הודעת דיוור מחברה או אחרת אשר מציעה לו את שירותיה או מוצריה.

אך הרבה לפני שחברות ובעלי מקצוע שלחו לנו הודעות דיוור במייל, הם השתמשו בשירות הרבה יותר ישיר ונוח, דיוור ישיר לתיבות הדואר הפיזיות שלנו או דיוור ישירות אל דלת הבית או המשרד.

בצורה כזו, היינו מקבלים הודעה על מוצר, שירות, מבצע או הנחה, ישירות ביד, הרבה יותר מהיר, הרבה יותר פשוט.

גם היום יש לא מעט חברות שבוחרות בגישה שכזו ובצדק, שכן בעוד הודעות במייל לא תמיד רואים והרבה פעמים כשרואים, אז ממהרים למחוק כי ברור לנו שזו פרסומת, הרי שדיוור אשר מגיע לתיבת הדואר הפיזי או לדלת הבית, אנחנו נשקיע ונקרא אותו.

לשם כך צריך לדעת היכן וכיצד לשלוח אותו.

*מיקום – חשוב מאוד שאנחנו נבצע דיוור ישיר באזור בו אנחנו פועלים. אין היגיון שחנות שכונתית תבצע דיוור ישיר בשכונה רחוקה, שכן מעטים האנשים, אם בכלל שימהרו להגיע אליה.

לכן חשוב למקד את הדיוור באזור הקרוב.

*פנייה – רצוי שההודעה תהיה כתובה בשפה ברורה, רהוטה, מעוצבת יפה ומומלץ מאוד שתכלול אפשרות לקבלת הנחה או מבצע.

*תדירות – כמו במקרים של הודעות בדואר אלקטרוני, לא להגזים בכמות הדיוור, על מנת שלא לעורר אנטגוניזם בקרב מי שמקבל את ההודעות ואנחנו רוצים שיבוא אלינו.

מפת הגעה לחברה:

מחפשים דיוור ישיר ? לחצו בקישור המצורף להגיע לאתר של עלונים שיווק והפצה

 

גלריית תמונות מהאתר שלנו:

 

השאר תגובה

מדריכי הוידאו שלנו

אתרים שותפים