מדריך דיוור והפצה

מדריך דיוור והפצה

היינו יכולים לחשוב שבעידן האינטרנט, עידן בו אנחנו יכולים לקבל ניוזלייטר ישירות למייל או הודעות פרסום אישיות לסלולר, לא יהיה צורך אמיתי בהפצה פרונטאלית, הפצה אמצעי דיוור פרסומיים לתיבות הדואר של בתי מגורים, עסקים או אפילו כאלה שנמסרים ביד לעוברים ושבים או מונחים על שמשות הרכב.

אך כשאנחנו בוחנים את האפקטיביות של דיוור זה, במקרים רבים היא יכולה לעלות על האפקטיביות של דיוור במייל אלקטרוני.

בין אם זה בגלל שאנחנו מקבלים את המידע ישירות ביד ובין אם הדבר מתבצע באופן ממוקד.

מה עוד שבמקרים רבים הפרסום קשור לנושאים שיכולים לעזור לנו באופן מיידי, בין אם זה מבצעים והנחות ובין אם זה הצעות לביצוע עבודות בבית.

על מנת שדיוור מסוג זה באמת יהיה אפקטיבי עבורנו, בתור בעלי עסק או בעלי מקצוע, אנחנו צריכים לקיים מספר כללים:

*מיקוד – עלינו לוודא שהפרסום שאנחנו מציעים הוא ישיר, ממוקד, נותן את כל המידע הנדרש. כמו כן אנחנו צריכים לוודא שאנחנו מפיצים אותו בקרב קהל ממוקד, ספציפי, שאכן צריך את השירות שלנו.

*עמידה בזמנים – חשוב שנקפיד לחלק את אמצעי הדיוור בזמן נקוב וברור, חשוב גם שזה יתבצע בשעות סבירות שלא יפריעו לאיש.

*גישה שירותית נכונה – כשאנחנו מחלקים את אמצעי הדיוור, אנחנו צריכים לעשות את זה בדרכים נעימות, מבלי לגרום אי נוחות למי שמקבל מאיתנו אותם. אנחנו צריכים להסביר לו במי ובמה מדובר.

 לאתר הבית הרשמי של החברה לחצו כאן

גלריית תמונות מהאתר שלנו:

השאר תגובה

מדריכי הוידאו שלנו

אתרים שותפים