חשוב לבדוק רגע לפני שרוכשים רהיטי יוקרה לבית

יש רהיטים ויש מטאליקה!

את ההבדל הגדול בין ריהוט סטנדרטי לריהוט יוקרה, קשה לפעמים להגדיר במילים, אבל התחושה המיוחדת אותה חשים כאשר מגיעים אל מטאליקה ממחישה זאת יותר מכל. מדובר ברהיטים מיוחדים במינם אשר יש להם מגע קסום של יוקרה. רהיטים ברמת גימור גבוהה במיוחד שלא מוצאים בכל מקום.

מה חשוב לבדוק רגע לפני שרוכשים רהיטי יוקרה לבית?

צרכנים רבים מעוניינים לרכוש רהיטי יוקרה לבית ולא תמיד יודעים איך להגיע לזה. יש כל כך הרבה חנויות של רהיטים, והצע רב. איך יודעים מהו הרהיט היוקרתי? איפה נמצא מה שאנחנו באמת מחפשים?

התשובה מתחלקת למספר גורמים:

  • ·  מי עומד מאחורי המוצר? חשוב מאד לוודא מי עומד מאחורי הרהיטים ומי עיצב אותו. היות והרושם החשוב שעושה הריהוט הוא המראה שלו. אם המעצב הנו מומחה בתחום ויש לו נסיון בעצוב רהיטים הוא יוכל להוציא תחת ידו רהיטי יוקרה מיוחדים במינם. זה מה שחברת מטאליקה מציעה – צוות מקצועי בראשות שי אוחנה אשר צברו נסיון רב שנים בעיצוב רהיטים חדשניים ממדרגה ראשונה.
  • ·  רמת הגימור – מה שהופך רהיט לעבור מרהיט סטנדרטי אל רהיט יוקרה, הוא ההקפדה על הפרטים הקטנים. הגימור, הצביעה, ההתאמה בין הגוונים השונים, יוצרים מראה משודרג פי כמה ומעלים את הריהוט בדרגה אחת מעל. אצלנו במטאליקה מודעים לכלל הזה ובוחנים כל העת את רמת הגימור. אף מוצר לא יוצא מחנות המפעל בלא הקפדה על הפרטים הכי דקים וקטנים.
  • ·  מותג – רהיטי יוקרה הם פרי עמל של מותגים בין לאומיים והם יוצאים תחת ידי המפעלים בעלי השם. עיצובי מטאליקה שמה לה למטרה לשמור על רמת יוקרה גבוהה מאד ולכן מייבאת את מוצריה דווקא ממקומות אלה.

כאן, ורק כאן תוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים רהיטי יוקרה אמיתיים!

לאתר הבית הרשמי של החברה לחצו כאן