מדריך לרכישת מראות לרכב :

רוב המקרים בהם אנו נדרשים לקנות מראה לרכב הם כאשר נגרם נזק למראה של רכבינו (כתוצאה מתאונה או גניבה) ואנו זקוקים למראה חדשה במקומה. במקרה כזה,עומדות לפנינו שלוש אפשרויות, האפשרות הראשונה היא פניה ליבואן דרך מוסך מורשה ורכישת מראה מקורית וחדשה, האפשרות השנייה היא פניה לחנות המתמחה בחלקי חילוף לרכב ורכישת מראה חליפית חדשה או האפשרות השלישית שהיא רכישת מראה משומשת מיד שנייה (מראה מקורית או מראה חליפית). כל אחת מהאפשרויות הללו מביאה עמה יתרונות וחסרונות.

נתחיל בסוגיית המחיר, רכישת מראה מקורית במוסך מורשה יקרה משמעותית מרכישת מראה תחליפית במוסך. הפער יכול להגיע למאות ואף אלפי שקלים. רכישת מראה משומשת תהיה זולה יותר בכל מקרה, אם כי אז קיים האתגר של מציאת מראה המתאימה בדיוק לרכבינו מבחינת דגם הרכב וצבע המראה הנדרש לנו.

כאשר אנו רוצים לשדרג את המראה הקיימת שלנו, למשל על ידי התקנת מראה פנוראמית בתוך הרכב, חשוב שנבחן את התאמת המראה לרכב שלנו, את קלות ההתקנה (במקרים רבים לא יהיה צורך בהתקנה כלל והמראה הפנוראמית "תתלבש" על הקיימת) ואת הרחבת שדה הראיה המתקבל באמצעות המראה החדשה- לצורך שיקולי עלות/תועלת.

נושא אחרון שחשוב לתת עליו את הדעת הוא מקצועיות חנות החלפים ממנה אנו רוכשים את המראה. מקצועיות זו תבוא לידי ביטוי בייעוץ נכון לגבי סוג המראה שעלינו לבחור ובאיכות התקנתה.

למחפשים מראות לרכב באזור תל אביב לחצו כאן >>>